Rendeléskövetés
Terminálkereső
Információ
06-1-451-1088

Felhasználói fiókom

Kérjük válasszon...
Kijelentkezéskor biztonsági okokból minden nem mentett projekt és kosara tartalma törlődik.

Ügyfélszabályzat: felelősségteljes digitalizáció

Európa vezető fotószolgáltatójaként és online nyomtatási partnereként a CEWE továbbra is technológiai úttörő kíván maradni. Ennek érdekében a digitalizáció új lehetőségeit – például a mesterséges intelligenciát is – szeretnénk alkalmazni, kiállván a fejlődés mellett.

A CEWE törekszik a digitális technológiák felelős és ügyfélközpontú felhasználására, aminek az alapálláspontjait ebben a szabályzatban fogalmazzuk meg és fixáljuk le. A szabályzat létrehozása előtt előzetes ügyfélfórumon egyeztettük felhasználóinkkal, hogy megfelelően képviseljük vásárlóink érdekeit. A digitalizáció nagyon gyorsan fejlődik, új technológiák jelennek meg nap mint nap, így az általunk használt technológiák is fejlődni és frissülni fognak, amiket a szabályzatban is frissítünk, azonban az itt megfogalmazott alapálláspontokat mindig tartani fogjuk. Az új technológiák értékeléséhez megalapítottunk egy független digitalizációs tanácsadó testületet, mely támogatja és segíti a munkánkat.

Prof. Wolfgang Wahlster (Német Mesterséges Intelligencia Kutatóközpont), Prof. Susanne Boll (Oldenburgi Egyetem) and Ranga Yogeshwar (Fizikus és televíziós műsorvezető)

Értékeink:

1. Megvédjük az Ön adatait.

A CEWE-nél az adatvédelem mindig elsőbbséget élvez ("Privacy by Design"). Az ügyfelek adatait nem adjuk el és nem adjuk át harmadik félnek az ügyfelek beleegyezése nélkül. Átfogó adatelemzésekre csak anonimizált adatokkal vagy az ügyfelek kifejezett hozzájárulásával kerül sor.

2. Technológiáinkat úgy terveztük, hogy segítsenek Önnek.

A CEWE számára a digitalizációs technológiák használatakor mindig az a cél, hogy ügyfeleink számára az alkalmazás egyszerűbbé váljon, és használata is nagyobb élményt nyújtson.

3. Az Ön kezében van az irányítás és szabad döntéshozás.

A CEWE-nél az ügyfelek megtartják az irányítást, szabad döntéshozást. Például szerkesztés során a digitális asszisztensek által tett javaslatokat az ügyfelek mindig előre megváltoztathatják, elutasíthatják vagy kiválaszthatják.

4. Nyitottak és átláthatóak vagyunk.

A CEWE átlátható, amikor a mesterséges intelligencia használatáról van szó. A CEWE a lehető legjobban elmagyarázza a mesterséges intelligencia működési módját a termékekben. Az ilyen technológiák bevezetése előtt a CEWE a Tanácsadó Testülettel közösen, a jelen Ügyfélszabályzatban foglalt kritériumok alapján vizsgálja döntéseit.

5. Jövőnket aktívan, az európai értékek alapján akarjuk alakítani.

A CEWE azon a véleményen van, hogy Európának meg kell őriznie azt a képességét, hogy új innovációkat tervezzen annak érdekében, hogy ezek megfelelően képviseljék az értékeinket. A CEWE ezért támogatja a kutatást és oktatást a digitalizáció és mesterséges intelligencia területén.

Ha bármilyen kérdése van a CEWE új digitalizációs technológiájával és a mesterséges intelligenciájával kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk:

Dr. Reiner Fageth

Kutatás és fejlesztés
digitalisierung@cewe.de

Üzleti területek, ahol a mesterséges intelligenciát használják

Üzleti terület Alkalmazási terület Cél
Kutatás és fejlesztés/IT Tervezőasszisztensek a CEWE Fotóvilág szoftverben Jobb képkiválasztás és szűrés osztályozás és értékelés révén (pl. személyek, képminőség vagy a felvétel helye/időpontja szerint)
Kutatás és fejlesztés/IT Szervezés és keresés a CEWE MYPHOTOS-ban A fényképek elemzése és indexelése hely, idő, tárgyak és személyek szerinti keresés lehetővé tétele érdekében
Kutatás és fejlesztés/IT Eseményfelismerés a CEWE Fotóvilág szoftverben és a CEWE MYPHOTOS-ban Azonosítsa és nevezze el a fontos eseményeket a fényképek intelligens csoportosításával
Marketing és forgalmazás A SEA-kampányok (keresőmotoros hirdetések) ellenőrzése Az egyes termékek célcsoportjainak jobb elérése
Termelési IT Nyomtatott fényképek nagyítása mesterséges neurális hálózat segítségével A termékhez szükségesnél alacsonyabb felbontású ügyfélfotók javítása a jobb nyomtatási minőség érdekében
Ügyfélszolgálat Hangfelismerés CEWE Service-Bot Különböző aggályok felismerése, és információk kinyerése az ügyfél által a párbeszédablakban megadott szövegekből

Tudjon meg többet a CEWE felelősségvállalásáról